piątek, 11 grudnia 2015

BLOGMAS - nowa książka "Szybko, smacznie, domowo" [dzień 11]

Z uwagi na to, że w dni robocze mam niewiele czasu na gotowanie, szukam prostych i szybkich w wykonaniu dań, które nie będą "mrożoną pizzą" i dostarczą mi niezbędnych składników odżywczych.
Kilka lat temu, w czasie takich właśnie poszukiwań, natknęłam się na kanał SkutecznieTV na YT i oczywiście go zasubskrybowałam :)


I właśnie od kilku lat regularnie oglądam publikowane przez Magdę filmy i korzystam z jej rad i przepisów.

Ostatnio trafiłam na ten film:


i od razu wiedziałam, że muszę mieć tą książkę. 
Dziś książka "Szybko, smacznie, domowo" autorstwa Magdaleny Grzegorczyk trafiła w moje ręce:




Książka jest bardzo ładnie wydana. Ułożenie rozdziałów nie jest przypadkowe (Popularne z bloga, Przed pracą, W pracy, Po pracy, Weekend, Spotkania towarzyskie) i odpowiada codziennemu trybowi życia przeciętnego człowieka :)
Dodatkowo część przepisów opatrzona jest QR kodem, dzięki czemu możemy szybko uruchomić sobie YT - bową wersję przepisu.
Na książkę zdecydowałam się dlatego, że nie zawsze mam ochotę uruchamiać komputer, żeby przeczytać/zobaczyć jakiś przepis. Posiadając "wersję papierową" bloga i kanału (która wzbogaci pozycje kulinarne w mojej biblioteczce) w każdej chwili będę mogła poszukać inspiracji na obiad.
Książkę kupiłam za 19,49 zł, więc jej cena nie jest zaporowa.

Zastanawiam się nawet, czy Mikołaj nie powinien dać w prezencie tej książki mojej siostrze ;)

A czy Wy znacie już kanał Magdy?

2 komentarze: